Tisdag! :D

Heej!

Idag var det ju en härlig tisdag som vanligt med många roliga kompisar! :)
Inte så mycket hände mer än att min kompis sydde min jackficka för att hon råka ta sönder den jag blev klar med mig joppe som jag visar sen och sen hittade jag en gammal trä prydnad som skulle vara till Molly när hon fyllde år men så blev det ju inte så jag får bara måla klart den och sen ska jag ge den till henne.
Sen så förut så gjorde jga också ett rådjursprydnad också men den är typ borta så ska skälla ut min lärare imorn! :@
Men så har allt bara rullat på jag och mamma åkte och handlade och bestämde lite vad jag ska har på mig på skolavslutningen! :D
Och JUSTE!
Igår så fixade jag och mamma mina örhängen så att vi tog ut de andra som jag haft sen jag tog hål och bytte ut till guld.
Så nu har jag 2500 kr på öronen! :D
Såhär ser det ut:





Liten dinglande delfin högst upp
♥ Vanlig guldplopp
♥ Och mina favvo örhängen som jag fick av mamama precis när jag blev sjuk

Och här är Joppe:

Asså figuren heter Joppe men det namnet är inte så fint och jag kan inte komma på något annat så ni får gärna ge mig ett bra namn till min namnlösa rygghåriga figur! ;D

Och jag kanske visar resultatet på prydnaden sen! ;)

puss♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0