Måste göra om någon gång! ;D

Heej!

Igår hade jag skit kul!
Jag och Emmy satt och halv garvade t alla som var fulla och dem var skit roliga :P
Själv drack jag inte för att jag inte vill få problem innan USA resan för mamma har börjat hota med att ifall jag dricker elr röker så får inte jag följa med :(
Och det vill juag ju inte ska hände!
Vid 12 tiden så gick vi tjejer hem och kollade på Hajen 3 och 4 som var på tv och jag gegade ihop smoothin som var gjord av glass som stått framme i typ 5 timmar :P
Men vid 2-3 så somnade vi och sen kom fannys mamma hem som igentligen skulle ha kommit kl 10 och sa att vi skulle gå och lägga oss i fannys rum så jag och emilia tog bäddsoffan fanny sov i sin säng och agnes halft på golvet och på en sackosäck ;)
Men tråkigt nog så gick emmy halv 7 och jag gick 9.
För att idag fyller Lillebil år så vi ska fira henne kl 2 idag så tänkte att jag skulle kila hem och fixa mig och sova lite hemma istället :)
Så det är det som har hänt.

pusss♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0