Kebabpizza :P

Hola ta todos! ;D

Idag har det varit en jätte skön dag!
Efter att alla tjejer hade fixat sig så åkte jag och emmy och bada i hellas där inga var sen åkte vi hem t min mamma för att jag skulle packa sen så blev vi så jävla sugna på en stor jävla slofsig pizza så emmy åkte hem t sig och jag åkte hem t pappa och sen så träffades vinär vi hade pengar köpte pizza hos en skit jobbig kille som typ ville förhandla med oss och mina pengar :s
Vi satte oss i en park och åt oss skit mätte sen hittade vi en död fågel så begravde den och gick vidare in i nån skog.
Så gick vi runt och typ gick jätte konstiga väger tills vi kollade på klockan och såg att den var nio så emmy var tvungen att gå hem :(
Så min dag har varit jätte bra :D
Det jobbigaste var att både när vi badade och gick och köpte pizza så glömde jag mobieln hemma så det blev bara 4 bilder från tunnelbanan..
Men ni får överleva..








xo xo Vera♥


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0