Halsning fran USA! :D

Heellooo!

Jag vet att jag sa att jag inte skulle skriva nar jag var bortrest men nu fick jag lana en data sa jag passar ju saklart pa. Som ni ser kan jag inte skriva a med en prick elr tva prickar och o med tva prickar :P
Allt har varit jatte skont och dar vi bor (som ar hos Jorgens syster) ser det ut som Wisteria Lane sa det kanns lite sjukt.
Igar kom vi hem fran San Francisco och jag maste erkanna att aven om det ar typ dar alla filmer spelas in sa tycker jag inte om den staden sa mycket ...
Det blaser 24/7 och typ alltid kallt och alla dessar uppforsbackar? ..
Sa det var skont att komma tbx till Los Angeles.
Jag kommer hem om ca 2 veckor sa jag kanske skriver nagon annan gang annars hors vi nar jag kommer hem! :D

puss o kram och vi ses snart!♥


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0