V ♥ E ♥ E = ♥♥♥

Heej!
Förlåt hade helt glömt bort att jag hade blogg!
Idag har jag varit med emma och emilia!
Vi åkte till globen vid 4 så gjorde inte så mkt mer än att tjejerna köpte en varsin bh och sen gick vi hem till emma igen och spelade lite the sims 3.
Så idag avr det mest att snacka och chilla.
Jag gillar ju inte att fota med min mobil eftersom jag skäms så mkt med kvalitén så det får bli emilia's foton.
Och sen vid 10 träffade jag moa vi såg Scary Movie 3 och nyss så såg vi lite läbbiga klipp från The Ring :S
Men här är bilder från idag:


Vår fika :)


Emilia smygfotar :P


Haha, random bild på när jag och emilia hjular! :)


Hahah man hade ju kul förstås :D <3


Skämtbild, ingen komentar :P

Så det var allt ^^

xo xo Vera♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0