Go' kväll! :)

Heyy!
Nu sitter jag i pyjamas och sak snart kolla på ''Mission Impossible 3''.
Haha, jag vet värsta tönt filmen men vafan :P
Mitt lilla pyssel idag var namnskyltar.
Dem är till våra handukar i badrummet.
Man vill ju liksom inte torka ansiktet där Jörgen (min låtasas pappa) har gnuggade snoppen med :P
Så nu har jag skickat MMS till mamma och frågat om hon tycker att de är bra så ska jag säta upp dem.
Imorgon ska jag träffa lite släkt från jörgens sida så imorn blir det en paus från emilia.
Inte för att jag vill det men det är väl bäst annars tröttnar vi på oss :o :'(
Ne, det kommer aldrig hända! :P
Men nu ska jag dra hoppas ni får en härlig kväll! :D

pusss♥


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0