Bättre förklaring av killarna! ;D

Hej,
Vill bara visa denn bästa förklaringen från igår kväll medc killarna, från Emilia's blogg!

Nu ska ja förklara för er vilka sköna killar som kom fram till oss igår natt. Jag börjar med....
Lädermannen
Nån kille i 40 års åldern i läderkläder. Han kom fram och dansade nån sensuell dans mot mitt och Veras ansikte...Eller han jukade snarare :P Vi börjar ju såklart asgarva så kommer han fram 5cm i våra ansikten och frågar vad det är. Vi ba: inget! Sen så börjar ha såklart med det där "ni är så unga och söta och jag är gammal och ful" snacket. Usch på han! *ryser*
Mclovin' twins:
Två 15 åriga amerikanska tvillingar som vi blev ihop fixade med av deras äldre bror. Han ville att vi skulle berätta lite om Sverige för dom. Dom såg exakt ut som Mclovin' i supersugen båda två. Herre min gud, den ena fick hjärtklappning så fort man snacka med han stackarn :P
30 årskrisen:
En man i 30 års åldern som försökte dra upp mig på dansgolvet och dansa tryckare. Jag ville absolut inte så jag sa nej men han slutade inte dra i mig. Sen böjde han sig fram och viskade "Jag försöker inte stöta på dig, du är för ung! men jag vill bara dansa med dig för att chocka omgivningen!" Euuuuuw! När han äntligen slutat hålla på med mig så gick han såklart vidare med Vera -.-

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0