Vexxi har alltid en förklaring ! ;)

Hej alla Vexxi läsare!

Som ni kanske har sett finns det ett inlägg som heter ''Testing Testing'' och det finns faktist en person som gissa rätt och det är :

Och ni kanske undrar varför den ligger där ?
Jo jag satt och åt middag på en vanlig söndag och då måste man alltid sitta kvar tills alla ätit upp (Mamma vill låtsas som att vi också har regler -.-) Aja..
Då var det massa stearin på bordet och då tog jag upp och rulla den till en boll och kasta på min morbror och  då rulla han den lite konstig som  en korv och gav den t mig och då fick jag en idé att jag skulle göra en penis och sen ha som typ prydnad xD Och sen när jag skulle sova så tänkte jag bara nattblogga lite och då råkade den ligga där och jag märkte faktist det typ dagen efter :P
Så det var det som hände ;)
Så nu vet ni så ni nt behöver undra längre :P

xoxo Vera♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0