Så jävla lack!!!

Hejsan!

Ja idag var det ju skola igen efter det sköna lovet -.- Eftersom jag var sjuk igår kom jag nt t skolan så man kan ju säga att detta var min första dag ;P Idag börjar ju dagen med slöjd och jag har bytt slöjd nu t textil för förut hade jag träslöjd -.- så det vazr ju kul förutom läraren som typ är helt borta från jorden och skäller på allt och alla -.- Men iaf var allt ok förutom att jag märkt att björkhagen har SKIT dåliga lärare! Dom skriker och är peddon och helt dumma , allihop! Idag hade jag idrott också så var det vikarie och han var helt knäpp för helt plötsligt så säger han att vi får gå för att han nt kan säga t oss att hålla käft så jag sluta en kvart tidigare :D

Men imorse kom jag på att jag glömde skåpsnyckeln hos mamma och jag är hos pappa ..... så efter skolan gick jag hem t mamma och hämta den och sen när jag skulle åka hem så skicka jag en vanlig biljett i mobilen men så kom inget sms så skicka jag 2 t men det kom inga tbx så sa jag det t han gubben i biljettluckan och han var ju gammal och skruttig och ville checka med alla och så kom mitt tåg och han ville nt släppa mig och när han till slut gjorde det så stängdes dörrarna och så satt jag och väntade 9 min i kylan för mig själv utam musik :(

 Men sen när jag kom t odenplan så måste jag ju åka buss så skicka jag några till typ 3 men det kom inga men fick åka ändå så nu när jag nyss kom hem så kom alla 6 sms så nu har jag betalat 108 kr HHHHEEEEELLLLLT i onödan så jävla lack !!! Skulle fan kunde ta sönder nått nu av ilska men så kom jag på att jag ska ringa t fucking sl och be dem betala för jag tänker fan heller betala ett skit !!! Så nu fick ni tips : SKICKA BARA ETT SL MEDELANDE! ;)
Så så var min dag, berätta om din ;)?

xoxo Vera♥


!!! Orkar nt !!!

Kommentarer
Postat av: moa

Hoppas att inte datan går sönder eftersom du skriver så hårt och är arg, jag skulle också bli suuuppper arg! ;)

2010-01-12 @ 19:56:34
URL: http://moey.blogg.se/
Postat av: Vexxi

hahah det är lugnt den är redan trasig så vill nt göra den värre :P

2010-01-13 @ 12:02:16
URL: http://vexxi.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0