All three days in one text ;)

Hej hej ,

Har nt skrivit på dagar , jag vet . Men har faktist en orskak och det är att Lillebil gillar nt när jag sitter vid datan hela tiden så då går hon t mamma och umgås med henne istället och då blir jag ju tvungen att låta bli eftersom jag nt vill att det ska hända ;)
 För två dagar var det ju nyår och jag hade faktist väldigt kul förutom att mamma hade köpt de sugiaste fyrverkerierna :P Igår så vaknade jag och Lillebil (hon hade sovit över) ca 12 så vi hade liksom redan förstört dagen ''/ Men vi var ändå för trötta för att dra ut på stan elr nått :P Vi åkte pulka med Morgan sen gick vi hem för att dricka varm choklad med grädde , MUMS ^^

Och idag följde jag med Lillebil och hennes pappa och köpte en lite senare kulklapp till lillan ;) Och nu är jag hemma och vi har gäster som är mammas kompis som har en son som är lika gammal som Morgan så dem leke som dårar och kvart i 7 ska jag träffa Emma vid snäckan ;)
Så see ya later aligator ;P

xoxo Vera♥


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0