Min jobbigaste vecka ever! -.-

Heej! :D

Nu är det fredag och jag tror jag nt har bloggat på 2 veckor!
Hela den tiden har jag saknat bloggandet men när jag har tänkt skriva så funkar såklart nt internet elr nått annat konstigt händer-.-

Åå, ni skulle bara varit med på min vecka den har verkligen varit fullbokad.
Veckan börjar på en måndag och efter skolan tog man ju såklart hem NO mappen för att över på provet och sen på tisdag mådde jag dåligt så jag var hemma och på onsdag igen var jag i skolan och då åkte jag skridskor och torsdag hade jag NO prov det praktiska och så kom Emmy på min sista lektion och efter skolan gick vi och shoppa sen idag på fredag så hade jag ETT TILL NO-prov som man skulle skriva det förra var att man skulle göra fysiskt.
Och sp skutade jag 11.40 men jag hade ta-igen-tid också kl 1 och då var jag i skolan t halv 4!!! :O -.-
Det är typ det längsta jag har varit i skolan.......''/
Så min vecka har varit skit jobbig och det kmr nästa vecka också vara för jag har franska och matte prov-.-

Och ikväll skulle jag och mamma mysa och kolla på filmen ''Coco Chanel'' som min katt hette förut fast nu heter hon Maya.
Men Morgan är JÄTTE sjuk typ så han ligger hos mamma och gottar sig :P
Ja det var typ allt,
o jag tror jag kmr blogga igen eftersom jag saknar bloggandet ;)



No- boken jag glömde hemma idag -.-

Snygga jag :D :







Hahah det avr allt!
Puss!♥

Kommentarer
Postat av: moa

Gud va konstigt, jag har också franska prov och matte prov nästa vecka! :O

2010-02-20 @ 15:17:17
URL: http://moey.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0