Bye bye sorry ! -.-

Hej hej !!

Orkar nt ursäkta varje gång jag nt skriver för har faktist ett liv ! Så sorry för alla gånger jag nt kmr att skriva ;P
Aja..
Igår var det ju fredag och veckan var som alla andra tråkiga men också roliga :D
Och så igår så var ju jag med Hannah pappa var på en middag och jag ville nt vara ensam och så var han ute ganska länge så jag sov över hos Hannah och det var jätte mysigt och vi såg ''Step Brother's'' och den var jätte kul även fast jag somna typ i mitten (har sett den förut) .
Som ni kanske har sett (om ni scrollar ner) har jag och Hannah haft jätte och vi kmr att ha lika kul ikväll också men nu kanske det blir ännu roligare nu när Moa kan vara med !!! :D ♥
Jag skrivar snart !

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0