Varför vill jag inte blogga?

Varje gång jag har tid över från pluggandet så vill jag inte blogga eller i överhuvud taget vara inne på datan..
Det ända jag gör nu för tiden är att plugga och sova ...
Men nu f**n ska det bli en ändring på det! :D
Så igår avr det filmfestival och det avr ju kul som vanligt. Vi fick se filmen ''Sherlock Holmes'' med 6:or, 7:or och 9:or. Filmen var lika bra som förut ;)
Efter skolan sprang jag lite fram och tillbaka från skolan och hemmet för att hämta grejer till Sagan om Ringen maraton i skolan. Jag satt från 12:30 - 10:30. Jag hade defenitivt ringer under ögonen dagen efter! -.-
Idag såg vi ''Gilbert Grape'' och ''This is England''. Jag kan bara säga en grej om This is England och det är, hemsk. jag satt typ och blunda och halv grät för att det var så jobbigt att se :/
Jag skulle klart tipsa om filmen men det är inte en glad film direkt.
Gud va kallt det blivit nu, imorse var det 15 minus!!! :S


Fin bild från mitt område :)

xxx Vexxi♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0