Universal Studios! :D

Detta är nog något ni längtat efter (det skulle iaf jag göra:P).
Bilderna kommer kanske inte vara i bästa kvalité eller finaste 'poserna' men det är själva tanken som räknas ;)

UNIVERSAL STUDIOS:


Vi köar till Studio Tour där man får se där de filmar :D


Lillebil med en känd bil i bakgrunden :)









Lillebil med ett hus från DHW! :DDD


Lynette's hus från DHW! :DDD


Lynette's barn's koja från DWH! :DDD


Jag jätte ful med Edie's rosa hus i bakgrunden! :DDD


Söta Lillebil med ett DWH hus i bakgrunden! :DDD


Jag vet jag ser helt knäpp ut men kunde inte koncentrera mig på kameran för att jag var så glad:P


Där kom det igen -.-


Jag och Lillebil med killarna från rymden! :P


Hajen från filmen ''Jaw's''! Ooo scarryyyy :s





Jag och Lillebil med SHrek och Åsnan! :D








Våran favvo resturang i San Franisco! :D





I ♥ US! :D





Så ballt! :D

xo xo Vera♥



Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

Vart är ni? :)

2010-08-04 @ 19:30:11
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0