Today's planes!

Heyy!
Idag så ska jag träffa Lillebil och vi ska väl se klart filmen ''Valentine's day'' och kanske bada och göra allmänt roliga och mysiga saker! ^^
Idag åkte Emilia's kusin Eleni hem och det avr väldigt tråkigt men också bra för mig (vill inte låta egoistisk, tkr verkligen att det är tråkigt att hon ahr åkt för hade velat träffa henne fler gågner:( )
för då blir jag kanske inte lika ensam längre.
Till emilia: Om du är uttråkad och inte har nått att göra så va med mig och Lillebil! :D
Vill träffa diig!♥
Stop with the talking!
Måste fixa mig nu!
Skriver seen♥

Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS

Okej :) ska ni göra då?

Näe inte såmycket xD

2010-08-22 @ 13:32:02
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0