First day at school! :D

Heej!
Guud vilken lång dag.
Och dessutom första dagen i skolan.
Jag började halv 10 och slutade 11 så det var inte så jätte lång dag men efter så var jag ju såklart med mina klasskompisar och vi pratade om sommarlovet, åt glass och bara gjorde de vanliga grejerna man gör efter ett låångt sommarlov ;)
När jag kom hem kollade jag på O.C i 4 timmar ungefär och målade naglarna (visar sen) och fixade med min kalender.
Och juste imorn ska jag paddla med skolan och vi ska lära oss lite om skogslivet och så :P
Och på fredag ska vi ha simtest på eriksdalsbadet så det ska bli spännande ;)
Och nu åt ag en jätte god middag och brottats med lillebrorsan :)
Så min dag har varit ganska proppfull :P








pusss♥


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0