Samma dagar varje dag! ;)

Tjena Mosh!
Idag var ju det onsdag och ännu en tråkig skoladag -.-
Men så när jag ska kolla mobilen efter min sista lektion har nån dampunge som heter Emilia ringt mig 7 gånger så då ringer jag upp och då så säger ju smartasset att hon och Emma har åkt t Skogskyrkogården och hade åkt helt fel tåg.....-.-
Så då så tar det typ 20 min innan vi träffas och sen så efter det så hände allt som vanlig vi hängde vid Blåsut och käka en glass och myste, ja och sen var ju dem tvungna att åka hem som vanligt och så blir man ju lämnad här.
Ja såså har min dag sett ut :D
Och idag hade man ju ännu en snygg outfit och den ser ut såhär:





Hur har er dag sett ut? ;)

xoxo Vera♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0