Min dag , min data cp:ar -.-

Heej!
Asså jag bara varnar er nu för jag kan nt blogga på ett låååångt tag :(
Min data är trasig och nu lånar jag pappas men det 'får' jag nt göra ''/
Men inget specciellt har hänt jag har varit med Emmy och idag var jag med Emmy och så var vi så tomma av saker så vi ringde våra gammla kompisar Oscar och Felix och vi gick faktist på ''South Point'' och spelade lite cs, det var faktist länge sen jag var där och första gången för Emmy så vi hade jätte kul och kmr förmodligen göra det igen ;D
Och så efter vi hade spelat gick killarna och vi gick t ringen och t H&M och där hitta jag faktist väldigt snygga grejer :)
En blå tröja och en svart kjol och ett par svarta shorts ;)
Men ni kanske vill se lite bilder från idag :

Jag äter glass från AH's :


Oscar :


Vi spelar CS:


Vi åt på donken och sen tog vi oss en burn och nån energikaka :


Ja såså har vår dag sett ut :)
Det här blir nog det enda inlägget för den här veckan :(
Men jag skriver så fort min data funkar :)

xoxo Vera♥


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0