Idag var det träning och sen Emmy! :D

Heej!

Idag var det min första dag i skolan för igår så hade jag ledigt ;)
Så idag vr det pain in the ass!
Så himla tråkigt och alla jobbiga människor -.-
Men sen så när man var svettig efter att ha lärt sig lite självförsvar och boxning så ringde Emmy och sa att hon var påväg mot mig och antog att jag var ledig, och det var jag ju :P
Så då kom hon och vi gjorde lite dricka och tog några kex och satte oss i en varm och solig plats och sen så gick vi lite och satte oss på en bänk och då kom det några killar som började skejta lite och sen när vi skulle gå vidare så visslade dem efter oss ''
emmy''..
Så kl blev 5 och vi hade typ suttit vid gungorna och killarna kom och vågade typ nt göra nått dem frågade typ 1 fråga
sen blev det tyst sen dissade vi dem för det blev så jävla kallt.
Men då så tog vi täcke och datan och satte oss på balkongen och började kolla på filmen ''Bring It On All Or Nothing''.
Så sen när den var klar och vi lite käk och sen var emmy tvungen att kila.
Så så har min dag sett ut :)
Hur har eran dag sett ut?









Båda ser lite drogade ut :P
Vi hade solen rakt in i ögonen så det var lite svårt att titta ''/ ;)



xoxo Vera <3

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0