21/4/10

Hallå alla fina läsare! :D

Guud vad är det för väder?!
Asså jag menar det är ju fan sommar om 2 månader, och nu snöar det!
Idag kom Emmy t min skola och hon hämtade mig från skiten och vi drog t globen.
Asså vi gjorde typ inget vi gick bara in i KICKS och Hemköp sen har vi typ gått runt hela globen typ 5 ggg -.-
Ja, och sen så började ju kaoset.
All snö bara föll från skyn och vi som skulle cykla hem!
Asså vi höll på att dö Emmy hade bara tights och jag hade en KORTÄRMAD skinnjacka!
Så det avr så jävla kallt!
Och sen när vi kom hem så tänkte vi att vi skulle bädda ner oss i min sköna säng och skriva en lista *hemligt* och bara värma oss men då ser vi ju på klockan att den är kvart i 6 och Emmy skulle va hemma 6 så det kunde hon ju nt och då kom ju hela familjen och tyckte skit synd om Emmy och tog på henne väsrta regnkläderna och värmde och visa henne så jag hoppas hon kom hem varm! :)
Så nu så när jag ringde för att hon sa innan hon gick att vi skulle snacka skype så sa hon att hon låg i badet och skulle hämta datan :P
Så nu sitter jag här och väntar på agtt hon ska logga in ;)

Och lite bilder har jag också:







Jag och Emmy sitter och äter detta:


Och sen så var Emmy tvungen att se på hennes tänder som hon hade fått massa läppglans på och då såg hon ut såhär:





Ser ni läppglanset? :P
Hahaha

Ja så har min dag seett ut! :D

pusss♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0