TOG MIG PÅ RUMPAN ! :O

Hej hej bloggen ,

sitter här och kollar på glee med skitig rumpa ;( Idag efter skolan åkte jag och Natou hem t mig och åt sen mötte vi Hugo . Kl 18.00 gick vi och kollade på ''The Truman'' , den var faktist bra hade såklart sett dem förut men kul och se igen ;) Efter filmen skulle vi åka tuben hem och sen bussen men vi misssa tuben så vi fick vänta i 9 min så då tog vi mot andra hållet för att vi nt skulle sitta och frysa. När vi står där händer värsta grejen som jag nt tänker säga så att vi var tvugna att ta tåget efter , det ända jag kan säga var att två killar tog mig på rumpan riktigt mkt :P Sen när vi kom t kärrtorp skulle jag ta bussen men då ville nt jag åka ensam så då åkte två killar med mig + att de gick med mig ända t dörren , vilka gentlemens! ;D Så så har min kväll varit . Hur har eran varit ? :)

xoxo Vera♥


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0