My Weekend ♥

Hej hej,

Förlåt för att jag nt har skrivit nått har bara nt orkat elr haft tid . Festen på Henkan blev nt så lyckade. De sa att de skulle vara bra högstadie men det var fan mer 98:or ''/ Efter festen fick Emilia sova hos mig, YES! ;) Vi kollade på ''Pananormail activity'' men jag somnade så jag såg den nt förens nästa dag ensam med gulliga Coco Chanel :) Efter det kollade jag klart på ''Saw 5'' som jag och Emmy började se, fattade nt så mkt men whatever. Sen vid 4 tiden åkte vi och hämtade morgan som hade klippt sig med mormor, för han hade sovit där . Och direkt efter åkte vi på Morgans kompis Dexter som fylllde års kalas elr ska man säga middag . Det är mammas väldigt bra kompis barn så det var bara morgan och dexter som var småbarn och resten vuxna . Det var lite segt lite tråkigt med massa vuxen prat -.- Och nu sitter jaag här på en söndag trött som en gris och chillar :)
Hoppas ni får det bra och
P.S.
Ni får se bild på morgan när jag fångar upp honom ;P

xoxo Vera♥


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0