My day! ;D

Hello,
Idag var jag såklart i skolan och då började dagen med: Idrott (basket, gjorde ett mål! :D) , sen hade vi matte helklass fast när vi satt i klassrummet var vi bara fem pers och det berodde på nånting?, sen hade vi halvklass svenska och matte och som tur är hade jag svenska, tycker verkligen synd om dem som får ha matte 1 tim och sen 10 min  rast och sen 1 tim matte igen -.-, på svenskan fick vi jobba övertid för istället får vi ledigt nästa veckas svenska ;) OCH att vi har ingen idrott nästa vecka på onsdag heller så då börjar vi vid lunch men problemet är att matte är därimellan men vår lärare sa att hon skulle fixa det ;), efter äckliga fisken hade vi mentorstid och då åt vi bulla och kaka och sen hade jag musik. Så så har min dag sett ut, hur har eran varit? ♥

Dagens outfit:
Blev inte så bra bilder ;)


Ha det så gött
xoxo Vera♥


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0