Buttrix ^^

Hej hej,
Idag efter skolan åkte jag, natou, my och olivia t buttrix i stan ;) Där finns såklart typ allt fast inte i alla size ''/ Varför vi åkte dit är för att nästa vecka på onsdag ska man klä ut sig (om man vill) till nån film- karaktär elr nått och eftersom jag va katt i halooween och köpte den där kattsvansen så tänktre jag att jag kunde vara ''CATWOMEN'' !
Bra va? bästa ideén men såklart ska massa andra också det men vem bryr sig, så det enda jag måste köpa på buttrix är en såndär cool kattmask ;) Såå wish me luck whit the money ;)
Och såklart ska jag visa dagen s outfit :
Pink today! :D
Mitt söta face ^^
xoxo Vera♥

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Vad ska My, Natou och Olivia klä ut sig till då? :)

2009-11-19 @ 17:26:00
Postat av: Veritza

my och natou är osäkra men olivia ska klä ut sig till potatismössan :P

2009-11-19 @ 19:56:54
URL: http://vexxi.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Haha, :)

2009-11-20 @ 17:37:20

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0