Orsaker

Hej bloggen,

Jag förstår att ni är lite irreterade på att jag nästan aldrig lägger ut bilder. Men det ärför att
1. Har ingen mobil (den blev stulen)
2. Har ingen data där jag kan lägga ut vilka bilder som helst
3. Om jag får en ny mobil så vet jag ändå inte hur man laddar ner
4. Jag tar bilder på mig själv för att göra dagens outfites på mammas kamera men det är inte så ofta hon lägger in bilderna utan efer ett tag.
Det var alla orsakerna, men jag har en massa kompisar som kanske kan hjälpa mig när jag får en ny mobil:)

xoxo Vera!

Kommentarer
Postat av: moa

Det finns typ en sajt va man kan tracka down din mobil! Vi kan prova när du kommer till din pappa!

2009-05-07 @ 17:52:50
URL: http://moey.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0