Min dag igår och idag!

Hej hej,

Igår kväll var det fredag ( äntligen ) och då gick jag, Emma, Adam och Jonas till skånis. Vi spelade lite biljard men det blev tråkigt för att adam och jonas hade fått in alla sina kulor och vi hade sju kvar och sen råka jag skuta i 8:an så vi förlorade. Sen helt plötligt säger emma att hon ska hem och klockan var bara tre! Hon sa att hon skulle hem halv 4- 4 men så blev det tydligen inte. Sen åkte jag hem hade skit tråkigt, klockan halv 5 ringer pappa och säger att han slutat jobbet precis och bara ska ta en öl.

 Men jag är så utråkad så jag ringer min granne Hannah (en av mina bästa grannar)! Och jag går hem till henne. Men sen ser jag att dom äter och då frågar dem mig ifall jag vill äta och jag var ganska hungrig så jag säger såklart JA! Det var jätte gott det blev houmos och nån köttgryta med bönor ( Nyttigt och bra ;-) ) Sen går vi till datan såklart och kollar bloggar jag skriver ett inlägg och sen dansar vi lite (båda går på dans).

 Men sen så tröttnar vi på det och klär ut oss jag blev jätte snygg (hannah sminka mig) men när jag sminkade henne blev det jätte konstigt. Hon skulle ha guld tema och då fick hon guldiga ögonbryn fast dom tog hon bort för dem blev för fula, sen målade jag leppsyl på hennes läppar och sen guld ögonskugga på. Det blev faktist ganska snyggt. Och nu för typ 2 timmar sen vaknade jag och har bara slappat, men jag åt jätte goda pannkakor. Och juste jag skulle koka te men jag glömde bort det så när jag kom på det så hade allt vatten kokat bort och jag skulle ta bort locket och då brände jag mig jätte mkt så jag har två ömma fingrar. Ja det var lite gårdagen och nu.


xoxo Vera

Kommentarer
Postat av: Johaanna

Tack desamma, tack för att du besöker min blogg :)

2009-05-09 @ 17:12:24
URL: http://jooohannah.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0