Emma och jag försökte att sova

Hej bloggen,

Gud jag är så trött igår kväll så såg ju vi film och då kollade vi på säg att du älskar mig två gånger fast vi spolade förbi äckliga scenen. Sen gick vi och la oss fast vi va inte trötta så vi lekte lite och sen spela vi kort sen så såg jag några bilder

och sen ville vi ser mer men det var en jätte stor tung kartong ganska högt upp så det var lite svårt men efter ca 1 timma så började vi kolla i 1 timma sen lekte vi. Det vi leker e typ att kittla varann, jag gillar att göra det på Emma för hon skrattar så gulligt. Kl halv 4 sa vi att vi skulle sova men så blev det inte vi lyssnade på musik istället men klockan 5 tvingade vi oss att

sova fast vi inte var trötta men vi somnade till slut. Så var min och Emma kväll

Så somnade vi kanske inte så kul och veta men för mig och Emma var det i alla fall kul :-)

xoxo Vera!

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0