Sorry..

Hej,
7/3-09
Asså förlåt för att jag inte har skrivit på länge men jag har inte haft nått internet. Och snart så kommer jag inte kunna skriva på 10 dagar. Gissa varför? Inte för internet. JAG SKA TILL THAILAND! VISST LÅTER DET KUL? ÅÅÅ, JAG ÄR SÅ GLAD, ÄNTLIGEN FÅR JAG RESA! Efter 3,5-4 år har jag rest. Det ska bli jätte skönt. Och idag var jag med pappa och vi växlade lite pengar. Och mer vi gjorde idag var att vi köpte min julklapp! Pappa ville ge mig en cynt till julklapp. Pappa jobbar med musik så han vet mycket om cyntar och han vill ha en bra, jag som inte vet så mycket om musik tycker att det blir långtråkigt att gå runt i olika affärer och bara kolla. Men nu har vi köpt en :-) .

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag visste inte att du skulle till Thailand, iaf. hoppas du har det bra där!:D

//Moa

2009-03-09 @ 18:50:23
URL: http://thestare.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0