Klassfesten!

Thohej!

Gud va klassfesten var spännande. Först på inbjuden står det inbjuden Dj, sen när jag kommer det är det kolsvart i garbosalen och blinkar olika färger (coolt). Tjejerna försöker dansa medans jag peppar killarna (funka ej) tråkmånsar. Sen blir vi små igen och leker sanning elr konka , hehe. Jag fick pussa några.... På slutet säger de vuxna att det är sista dansen och hjälper oss att peppa killarna så dom dansa, lite pinsamt men ändå.
Aaa det var min sista klassfest med min älskade klass.

xoxo Vera!

Kommentarer
Postat av: moa

Skriv nån gång i din blogg!

2009-03-31 @ 13:33:15
Postat av: moa

Skriv nån gång i din blogg!

2009-03-31 @ 13:33:17
Postat av: moa

Skriv nån gång i din blogg!

2009-03-31 @ 13:33:19

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0