Problem uppstår alltid...

Hej hej,

Jag vet att jag inte har skrivit på två dagarn men jag har fullt upp. Och den här helgen kan jag inte heller skriva nått för jag ska sova över i skolan idag och imorn ska jag och tjejerna på grönan och efter ska vi äta en hej då middag :D
Ska bli jätte kul! Men jag har ett problem. PENGAR!!! Nu har jag precis fått ihop pengar till inträde, band, spökhuset (såklart), lunch, middagen, men jag har nga pengar till färjan. Det verkar som priset har gått upp till 25kr så jag behöver 50 spänn till det och ikväll behöver jag tuggumi (du vet ifall att ;-) ).
Vet inte hur jag ska fixa det här. Har redan fårr 200kr av mormor så inte henne och mamma är helt pank och pappa har typ skuld på 20 000kr. Måste fixa det såå, hej då

xoxo Vera!♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0