Så himla tråkig dag -.-

Hej hej,

Idag har jag inte gjort ett skit... Inatt så vaknade jag vid typ 3 o va vaken t 5 sen vankade jag 10 av att nån familjmedlem försöker väcka mig men såklart så somnar jag om o går istället upp vid 12 o äter mitt gammla ägg som jag skulle ätit 10 -.- Sen såklart startar startar jag the sims läser lite o sen går amilj på spårvägs museét. Så där står man ensam o trött o har inge att göra.. Så det jag gort är bara kolla på gammal barn film Antz o spelat the sims.
 
Sen ringer Emma o undrar ifall hon kan komma o då helt plötsligt har min data mus gått sönder så nu kan inte jag spela the sims på jätte länge för jag känner min familj o dom är väldigt sega med allt så jag kommer typ inte få nån ny mus förns typ i oktober -.- Så nu vet ni hur ens dag kan se ut ;)

xoxo Vera!♥

Kommentarer
Postat av: -E-sofia

Hej, härlig blogg, spana gärna in min!:D

2009-07-28 @ 20:21:58
URL: http://fashionstop.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0