Det som hände den här morgonen för Vera!

Hej bloggen,

Jag vet att jag inte har skrivit på länge men nu fick jag lusten att skriva. Alla ser hur tråkigt vädret är så jag tänkte att jag o Emmy skulle se på film hemma hos mig o mysa. Men när jag messar säger hon att hon är på bio o säger att hon ska ringa sen. Så där sitter jag i pyjamas o kollar på ' Room Raiders', helt ok, bara jävligt mkt plastick!

 När jag messar igen säger hon att hon ska ringa om ett par min, sitter o stirrar i TV:n. Sen skickar hon ett mess om att hon typ ska va med sin pappa o det är ju ok för jag vet ju hur pappaor vill vara med sina döttrar.

 Så nu sitter jag o väntar på att pappa ska prata klart i tellan o sen ska vi se............. Gissa?......................   Jo jag ska se : Benjamin Buttoms Otroliga Liv! Gud jag älskar den filmen. Otur för Emmy som jag skulle sett filmen med! Nu måste jag gå pappa är klar !


xoxo Vera!

Kommentarer
Postat av: Emilia

SV; Men ni skulle ju typ komma hem på kvällen på min födelsedag så jag tänkte att det skulle va myckey bättre om jag gjorde det nån annan gång ;)

Are we COOL now? ;)

2009-07-19 @ 22:07:19
URL: http://emilianicklasson.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0