Vad gör man när man har tråkigt?

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Jag är framme strax men vad heter hållplatsen?

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Messa mig när du har vaknat :)

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Vad gör du?<3333

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Jag längtar :-D

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
:) var Är du någonstans?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Haha nej då inte längre:P men att runka e d bästa som finns :P

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Ok ta sen snääälla :)

8. Vad vill du höra mest av allt?
Kan du ringa mej

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Ne inte nu

10. Din romantiska replik?
Haha tack detsamma !

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
En suck av lättnad:)

Okej mina sms är lite roliga faktiskt, och jag lovar att jag inte fuskade.. Och ni har precis fått veta att min kompis runkar :P

Redan tröttnat på julklapparna? Här finns det roligare saker…



Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: haha, aa! pallade inte klä på mig :P

2009-12-27 @ 12:14:49
URL: http://emilianicklasson.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0