2 Dagar kvar t ''JULAFTON''

Tänk,
Två dagar kvar till julafton!
Så snart, allt har gått så himla fort man har liksom nt hunnit med att köpa alla julklappar elr köpt ny julklänning. Fast jag tror ändå att julen kmr att bli bra för imron åker jag t min faster i lund , och min farmor är där också så hon kmr bli så himla glad att hon fick fira jul med molly (min syster) och mig, och det kmr jag såklart med ;) Tåg resan kmr att vara i 4 timmar så det kmr att bli lite långtråkigt men som tur var hade pappa beställt fri uppkoppling så jag har internet hela vägen så runt 4-8 på e´ftermiddagen kan man chatta med mig ;) Och ni som nt har min e-postadress så är den : [email protected] .
Så hoppas ni nt är upptagna då för annrs kmr det bli tråkigt :( men jag och syrran kanske ska kolla på mfilm så det kmr nog nt bli så tråkigt ;)
Det var nog allt , coh jag tror jag skriver mkt imorn ;D

xoxo Vera♥


Kommentarer
Postat av: Emilia

OMFG! DET ÄR JU FAN JUL AFTON OM DAGAR!?

2009-12-22 @ 21:45:47
URL: http://emilianicklasson.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0