Cykel tur med Emmisen

Hej hej,

Hade inte tid att skriva om gårdagen så jag gör det nu :) Igår var jag och Emma med varandra och vi hade lite halft tråkigt som vanligt ;) Vi spelade Rayman och cyklade, såklart. Det är Emmas och min grej ifall vi har tråkigt så cyklar vi bara så blir allt kul xD Som vanligt tappar vi alltid bort oss och åker helt fel och jag får panikanfall och blir aggresiv och Emma bara skrattar -.- Faast vi har ändå jätte kul för sen när vi hittat vart vi ska efter att ha frågat typ 5 pers så sjunger vi typ as högt så att alla tror att vi är galna ;D Men vi är ju typ galna!! xD Här  är iaf lite bilder också :
Jag spelar Rayman och Emma är jobbig xD


Jag sitter bakom och fotar :)

Sötaste Emma <3
Om man ska cykla måste man ju ha energi!!!
Jg och Emma kan inte hålla oss för skratt när vi kollar på varann XD
xoxo Vera

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0