Min dag efter skolan!

Hejsan Svejsan!
17/4-09

Idag efter skolan gick jag, Emma och Jonas till bleckan.
Vi gjorde inte så mkt typ åkte åkte ruchkana och klättra upp och så och sen åkte vi en av dom där bilarna elr vad det är en gul var det. Och när vi åker ner för den så finns det en sväng och jag svänger i skit hög fart och hoppar typ tre gånger i luften sen ramlar jag av med den gula bilen på mig + att jag landade typ en tagg-buske, det gjorde i alla fall skit ont. Men jag fick bara ett litet skrubb sår i handen och väldigt smutsiga kläder. Aja jag har ren otur, och föresten det har hänt en gång förut fast då var det inte där.

Jaa, då har fått veta hur min dag efter skolan var.
xoxo Vera!

Kommentarer
Postat av: emma

hahahahahha !!! det såg kul ut iallfall =)

2009-04-17 @ 19:30:47

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0