Filmer!

Hej bloggen,
14/4-09

Igår som ni vet såg jag ''Australia'' och den var faktist väldigt bra. Den var välgjord och det handlade om nått, asså ifall nån frågade mig ifall den personen skulle se Australia så skulle jag säga JA!
Och nu såg jag och min kompis '' Burn After Reading'' men vi hann inte se hela för att hon skulle gå och äta middag ( vi är grannar ) men när hon är klar så kommer hon ner så ser vi klart den. Än så länge är den bra, alla är väldigt dumma i huvudet och det är ganska kul :-) Ingen fattar något och alla är så snurriga. Och nu så råkade någon skjuta Brad Pitt ( i filmen) han som är så snygg ;-)
Nu har jag inget mer att säga, min skoldag var bra och kul att träffa alla kompisarna igen efter lovet.

Bye Bye
xoxo Vera!

Kommentarer
Postat av: moa

Brad Pitt e ju inte så jävla snygg!!

2009-04-15 @ 16:30:57
URL: http://moey.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0